سلامتی

آیا لاغری و تناسب اندام در کمترین زمان امکان پذیر است؟

لاغری در کمترین زمان و رسیدن به تناسب اندام یکی ازآرزوهایی است که افراد چاق حسرت آن را میخورند.

چگونه وباچه روشی میتوان نتیجه ی بهترو سریع تری در لاغری گرفت؟ آیا رسیدن به تناسب اندام امکان پذیر است؟

با سایت دید بهتر همراه باشید تا به لاغری در کمترین زمان برسیم…

برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام در کمترین زمان باید مراقب باشیم تا دچار افراط و تفریط نشویم در کوتاه ترین زمان میتوان لاغر شد ولی با روش صحیح، خوردن به جا و درست یا همان رژیم غذایی بهترین روش لاغری است ولی خوردن بی برنامه و زیاد از حد موجب چاقی و بیماری میشود. در ضمن توجه به کیفیت غذا ها و ترکیب مناسب آنها نه تنها موجب سلامتی است بلکه باعث پیشگیری از بیماری سرطان میشود. بیشترین تاثیر در لاغری علاوه بر خوردن غذای مناسب، توجه به ساعات دقیق و به موقع خوردن است. پس ما به برنامه تناسب اندام و لاغری مناسب نیاز داریم و چون همه میخواهند در کمترین زمان به آن برسند یک برنامه ی فشرده ی رژیم غذایی میتواند به کار آید.

برنامه ی لاغری در کمترین زمان

برنامه ی لاغری و تناسب اندام که میتوان در کمترین زمان ممکن به آن عمل کرد به شرح زیر است:

برنامه ی لاغری
برنامه ی لاغری
  1. با نوشیدنی های شیرین خداحافظی کنیم!
    نوشیدنی هایی که قندی هستند، مثل: نوشابه، آب میوه های مصنوعی کارخانه ای یا خانگی درست شده با شکر، و کلاََ نوشیدنی هایی که از شکر تهیه شده اند و طبیعی نیستند.
  2. صبحانه را کامل تر از سایر وعده ها بخورید
    خوردن ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری برای صبحانه بسیار خوب است و سعی کنید از این کمتر نخورید، خوردن غذاهای پروتئینی بسیار عالی است، قبل از صرف صبحانه خوردن آب ولرم مخلوط شده به لیمو ترش هم تاثیر بسزایی دارد.
  3. به مقدار کافی قهوه بخورید
    خوردن قهوه به میزان ۴۰۰ گرم در روز اشکالی نداردولی مصرف بیش از حد قهوه عوارض جبران ناپذیری هم دارد. قهوه دارای انتی اکسیدان است و برای لاغری موثر میباشد.
  4. تا میتوانید ورزش هوازی انجام دهید
    هیچ چیزی به اندازه ورزش شما را لاغر و تندرست نمیکند، بطور حتم میتوان گفت مهمترین عامل لاغری است.
  5. از سبزیجات و میوه های بدون قند استفاده کنیم
    تا میتوانید از همه نوع سبزی به مقدار کافی بخورید مثل: کرفس، کاهو، کلم و گوجه و… ومیوه هایی مثل خیار، خوردن میوه هایی با قند هم مثل سیب عالی است به خصوص صبح ها، ولی سعی کنید زیاده روی نکنید.
  6. هنگام ورزش آب زیاد بنوشید
    هنگامی که ورزش میکنید، آب زیادی مصرف کنید زیرا در سوخت و ساز بدنتان را افزایش دهد.
  7. به محتوای الکی سایر سایت ها توجه نکنید و به همین موارد بالا عمل کنید
  8. برخی سایت ها برای تولید بی رویه ی محتوا یک قسم را به چندین قسم الکی شعبه میکنند، مثلاََ در یک قسم لاغری میگویند کوهنوردی کنید و در قسمت دیگر میگویند ورزش انجام دهید، حال این دو باهم چه فرقی کرد؟!

اراده ی لاغر شدن داشته باشید!

اراده ی لاغر شدن
اراده ی لاغر شدن

مهمترین بخش تسریع در لاغری، اراده است.
اگر اراده ی خود را بیشتر کنیم به طور حتم زود به آن دست می یابیم.
برای بهتر انجام دادن موارد بالا باید تصمیم قاطع بگیریم و شروع به حرکت کنیم. در این عکس خانمی را مشاهده میکنید که با اراده و تلاش به لاغری و تناسب اندام دست یافته است. به یاد داشته باشید اگر تلاش مداوم در ورزش کردن و مصرف غذای مناسب و پرهیز از خوردنی های مضر (رژیم غذایی) را انجام دهیم به هدفمان خواهیم رسید.

آرزوی تو دستور توست
برچسب ها
نمایش بیشتر

صمد حسن پور

کارشناس علوم رایانه ای و اینترنت (فعال در زمینه ی موفقیت)

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا