موفقیت

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و کسب موفقیت در آن

آشنایی با روش های راه اندازی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی ، همان فروش و بازاریابی از طریق اینترنت است.

برای کسب موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید تمامی راهکار های فضای مجازی را شناخت و آن را پیاده سازی کرد.

بهترین شیوه در کسب و کار اینترنتی تولید محتوا و کالا است ولی از چه طریقی و با چه روشی؟

از اهمیت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی دیجیتال همین بس که عصر جدید پا به عرصه دیجیتالی شدن و فناوری های نوین میگذارد، امروزه وسایل الکترونیکی باعث سهولت تولید و مصرف در بازار های جهانی شده است و روز به روز در حال گسترش میباشد. برای کسب موفقیت برند های تولیدی باید از متخصصین مربوطه استفاده کرد تا بتوان در عرصه ی بازاریابیِ اینترنتی دیجیتال، کالا یا محتوا را به دست مصرف کننده رساند.

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

مثلاََ برای اینکه بتوان در زمینه ی دیجیتال مارکِتینگ سایت موفق شد بایدبه متخصص طراحی وب و سئو مراجعه کرد.

کار در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات نیز روشی آسان برای افراد عادی است.

به بررسی هر کدام از روش و راهکار های بازاریابیِ اینترنتی و دیجیتال خواهیم پرداخت.

روش های راه اندازی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

برای راه اندازی و اجرای روش های بازاریابی اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ باید از تمامی روش های زیر بهره ببریم :

روش های راهندازی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
روش های راه اندازی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
  1. سایت : از طریق این ابزار قوی میتوان تمامی ابزارهای فرعی بازاریابی اینترنتی را نیز مدیریت کرد. سایت توسط تمامی پلتفرم ها قابل اجرا بوده و مرکز فرماندهی در دیجیتال مارکتینگ است که میتوان داخل آن خرید و فروش های کلان انجام داد و موجب رونق کسب و کار شد.
  2. شبکه های اجتماعی : ابزاری که توسط آن میتوان به تبلیغات گسترده ی تولیدات، مراکز فروش یا حتی سایت فروشگاهی پرداخت.
  3. بازاریابی مخلوطی اینترنتی : این روش توسط افراد از طرح تلفیق بازاریابی حضوری و اینترنتی شکل میگیرد بدین شرح است:
  • طرح فروش پورسانتی : افراد در شبکه های اجتماعی یا به صورت نیمه حضوری در اینترنت مشتریان خود را پیدا میکنند و تحویل مرکز فروش میدهند و پورسانت میگیرند.
  • طرح تبلیغی : افراد با پیج های مشهور خود در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ محصولات کرده و در سود فروش سهیم شده یا پیش پرداخت میگیرند.
  • روش عنکبوتی : این روش همان مدل فروش شبکه ای است که افراد به صورت زیر مجموعه ای فعالیت میکنند.
  • ارسال پیام : افراد با ارسال پیام تلفنی یا ایمیل مشتری های خود را پیدا میکنند ودر سودفروش شریک میشوند.
تخصص بازاریابی اینترنتی با ابزار های آن
تخصص بازاریابی اینترنتی با ابزار های آن

برای کسب دانش روش های راه اندازی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی بهتر است اصولی و با تجربه پیش رفت. تکیه به تخصص خود یا دیگران میتواند کلید حل این معما باشد، زیرا هر دیجیتال مارکتینگ که در دنیای فضای مجازی اسم و رسمی پیدا کرده اند در یک شب بوجود نیامده و بلکه حاصل محصِّل یک عمر تجربه ، دانش و زحمت است، رقابت در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ روشی بس دشوار است ولی با توجه به بازار فضای مجازی در ایران پتانسیل پیشرفت بسیار مهیا و مناسب است و بسته به اراده و تلاش افراد دارد.

آرزوی تو دستور توست
برچسب ها
نمایش بیشتر

صمد حسن پور

کارشناس علوم رایانه ای و اینترنت (فعال در زمینه ی موفقیت)

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا